Wedding..Wedding...= exhausted + FUN!

>> Saturday, July 5, 2008

HeLLo…Me is backk…WoW ( Uncle Asnan, 2008) Lawa dah eyhhh..layout ah…well done *clap2*..someone told me that aku sunyiii…haha….ada jua urg mencari panya…=p To S…awuuu…update nieeee…hehe..laps Yuh~ S…a month wa lagiiiiii new sem…now aku terasa inda cukuuppp…haha…haven’t lepak dat much wt u guys…uh-oh..and my ‘date’ wit my frenzz alum g set the date…post poned for too long udah nieee..if seorg inda jua ku ingau ani 3..which means hav to find 3 free days..adoii..soorry gurlzz..will try to catch up with u asap!


Last week was kinda Sad + Happy week for me…and tiring too…my uncle passed away (Al- Fatihah) and two days after that my cousin kahwin….so yea…sia
ng arh urg kahwin..mlm btahlil…suka- duka week for me huh? Hehe! Yatah sunyi tuee…bz bah..no air~~ no air~~ haha..apakanzz!

This year our family ada ‘Wedding Marathon’ haha…seorang dah selesai…And yesterday seorang lagi my cuz melangsungkan pernikahan* just nikah, bersanding nant..a day b4 sem starts– I tink- :s *…ampirr plang datenya.. ngalihh..tapi siiiukkk…hehe…malas ceta banyak-banyak…liat ja pix I posted below…actually I wanted to post it on fb tapiii malass…luan bykkk…nanti tah saja…anyways…obviously we had FUNNNN…The theme for hari bersanding.. Batik..untuk bini-bini plg saja tue…hehe…and for yesterday punya nikah…green theme mcm ari tu..neways…Congratulations to my cousins Azlan and Azhan...N to u ppl..enjoyyyyy….hehe..=p

Abg Alan's Wedding




Sekitar Perkahwinan

Beautiful Batik =)


Abg An's Nikah


Bah nanti tah lagi update…exhausted ku msh nie..owh yea…I got PANDA EYE~~~tsatsak…restlessss…I needd my beauty sleep..haha…


TiLL then…take care…Assalamualaikum…

XoXo:

-E-

P/S: Nurul.....siiukk kan?Lajuuuuu balikkkkkkk..haha..majal~~ =p * Not u S..jgn perasan..haha!*

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum